Vijay Babu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Have a nice day, don't worry; be happy

2 plaatsers

Ga naar beneden

Have a nice day, don't worry; be happy Empty Have a nice day, don't worry; be happy

Bericht  iemand vr nov 09 2007, 16:50

Waar ik me al een paar dagen kapot aan erger zijn die televisie spotjes over Dafur, ze zitten in allerlei programma's, ik noem er even 3: -nos-journaal -de wereld draait door - 1 vandaag. zo zijn er meer. 'We' mogen o.a. bij mtv geen picante videotjes van mannen en vrouwen laten zien, zou schadelijk zijn voor de jeugd. De oorlogs beelden niet ?

Dat men er niks aan gedaan heeft is natuurlijk wel "begrijpelijk".
-het zijn negers
-er zit geen olie in de grond
-er zijn geen poppiplanten (zoals in Afghanistan)

Ik denk nu dat men een inzameling houd op wellicht giro 666 om die mensen aldaar te helpen. Ik kijk heel even terug naar de tsonami waar men in 1 tv programma van Paul de Leeuw maar liefst 110 miljoen euri's heeft gekregen, plus allerlei andere bedragen op div andere rekening nummers, echter wat is er nu prs. met het geld gebeurd? Na 3 mnd. werd duidelijk dat veel geld aan de strijkstok is blijven plakken, dat 'we' Nederlanders er rijker van geworden zijn.

Nu laten we die clipjes zien in bijna elk programma over dafur.

Wie trapt er nog in?

Wat kunnen we er nu in het echt aan doen?

In 1 of ander tv programma van de vara : Zembla maakt men bekent dat div. banken & pensoen fondsen zich schuldig maken om aandelen te hebben in o.a. de wapen industrie, kinderarbeid.
Op het web heb ik kunnen vinden dat de broer van onze MP een top functie heeft in een amerikaans bedrijf die oliepijpen leveren aan Afghanistan, of wel...

We kunnen er niks aan doen, dus laten we er niks aan doen,
laten we het maar gebeuren, uiteraard wel zonder dat we het dagelijks moeten zien (gebeuren) En er is natuurlijk een dikke kans dat het ons eens zal gebeuren en dat niemand ons wil of kan helpen, omdat er ander er profeit van hebben dat het gebeurd.

Ik hoop dus maar dat de mensen die er rechtstreeks verantwoordelijk voor zijn zeer ernstig gestraft zullen worden.

of wel ... Have a nice day, don't worry; be happy (zo lang het nog kan)

iemand

Aantal berichten : 101
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Have a nice day, don't worry; be happy Empty Originally posted by w.

Bericht  Admin za nov 10 2007, 05:43

Er zijn mensen die het stukje niet goed hebben begrepen: affraid

Originally posted by w.:
"iemand" vindt het wel prima dat er duizenden mensen gruwelijk gemarteld en vermoord worden...

Dus als de Vlamingen morgen alle Walloniërs gaan uitmoorden, moeten we ze dan ook hun gang laten gaan? Of is het dan ineens anders omdat het dichter bij huis is?

Het is goed dat er eindelijk eens aandacht aan besteed wordt. Zou verdomd eens tijd worden...

Erg he...

Admin
Admin

Aantal berichten : 138
Registration date : 01-10-07

https://vijaybabu.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum