Vijay Babu
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MSN van mijn kinderen opslaan en terugzien

Ga naar beneden

MSN van mijn kinderen opslaan en terugzien Empty MSN van mijn kinderen opslaan en terugzien

Bericht  Admin zo dec 09 2007, 04:51

MSN Messenger heeft de mogelijkheid chat-gesprekken van uw kind te bewaren. De werkwijze is als volgt:
1. Klik in het hoofdvenster van MSN Messenger of in het gespreksvenster op het menu Bestand en vervolgens op Berichtgeschiedenis openen.
2. Klik op een contactpersoon en klik vervolgens op OK.
3. Er wordt een geschiedenis weergegeven van elk gesprek dat met deze contactpersoon is geweest.

Let op: wees er wel zeker van dat alle berichten automatisch worden opgeslagen.
- Dit kunt u controleren door op het menu Extra te klikken en vervolgens op Opties.
- Klik op de tab Berichten.
- Schakel bij Berichtgeschiedenis de optie 'Automatisch een geschiedenis bijhouden van mijn gesprekken' in.
- Klik op OK wanneer u de tekstberichten wilt opslaan op de standaardmaplocatie of klik op en selecteer de locatie waar u de tekstberichten wilt opslaan.

U moet wel Microsoft Internet Explorer 6.0 of hoger hebben om deze functie voor het opslaan van gesprekken te kunnen gebruiken.


Als uw kinderen zo handig zijn dat ze dit allemaal kunnen uitschakelen en dit ook doen, dan is het tijd om goed met ze te praten.

Wilt u de gesprekken via MSN van uw kinderen opslaan? Zo ja, waarom wilt u dat? Maakt u zich zorgen, bent u bang dat ze door onbekenden via internet worden lastig gevallen? Bent u bang dat ze worden gepest en wilt u ze beschermen?

Het is goed dat te beseffen voordat u met uw kinderen hierover praat. Als zij in staat zijn de history file uit te zetten dan kunt u daar namelijk weinig tegen doen. Tenzij u afspraken met ze maakt. U kunt met ze afspreken dat ze de berichtengeschiedenis niet uitschakelen en dat u hun geschiedenis alléén inziet nadat u hun uitlegt waarom u dat wilt. Controle kan overkomen alsof u ze niet vertrouwt. U luistert immers ook niet zomaar de gesprekken van uw kinderen op het schoolplein af.
bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=703351#msnlogs

Admin
Admin

Aantal berichten : 138
Registration date : 01-10-07

https://vijaybabu.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum